Könyvtári szakértői ismeretek – továbbképzés
Tisztelt Kollégák,
a Könyvtári Intézet (felnőttképzési nyilvántartási szám: 01-0258-04, akkreditációs lajstromszám: Al-1919) 2011 tavaszára újra meghirdeti 30 órás akkreditált továbbképzési programját Könyvtári szakértői ismeretek (PLM 111) címmel.
A tanfolyam időpontja: 2011. február 15., 16., 22., 23.;
jelentkezési határidő: 2011. február 1.
Részvételi díj: 30.000,- Ft
A tanfolyam 30 órás, 1×4 napos, a könyvtárosok hétéves kötelező továbbképzési tervébe felvehető.
A jelentkezés feltétele: felsőfokú végzettség
Kérjük, a tanfolyam leírásánál (http://www.ki.oszk.hu/107/tanf2/egykepzes_2.php?mit=3) található ikonra kattintva töltse ki a jelentkezési űrlapot. Ezután e-mailben kapja meg azt a letölthető pdf formátumú jelentkezési lapot, amely a már előzőleg kitöltött adatokat tartalmazza. Kérjük, hogy ezt kinyomtatva, aláírva postai úton jutassa el a Könyvtári Intézet Oktatási és Humánerőforrás-fejlesztési Osztály címére (1827 Budapest, Budavári Palota F. épület).
Könyvtári szakértői megbízásra a későbbiekben várhatóan azok számíthatnak, akik rendelkeznek a tanfolyam elvégzéséről szóló tanúsítvánnyal és a tanfolyam elvégzése után a kulturális szakértői tevékenység folytatásának feltételeiről és a kulturális szakértői nyilvántartás vezetéséről szóló 19/2010. (IV. 23.) OKM rendelet előírásai alapján megszerzik szakértői engedélyüket.
További információ: Dr. Hangodi Ágnes; tel: 224-3821; e-mail: hangodi@oszk.hu
A tanfolyam leírása:
A program célja az, hogy elvégzése után a könyvtári szakértők névjegyzékére felkerülő könyvtárosok egységes jogértelmezés alapján, egységesen igényes, magas színvonalon karbantartott ismeretanyaggal végezhessék felelősségteljes munkájukat. Ennek érdekében a program az általános elméleti ismeretek (a könyvtár megváltozott szerepe, könyvtári stratégia, európai uniós fejlesztések és projektek) mellett a közigazgatás és a könyvtári ellátás kapcsolatát (jogszabályok, kistérség-régió-területfejlesztés, könyvtári integráció és befogadás), a könyvtárak minőségügyi rendszerét (minőségbiztosítás, teljesítménymérés, marketing, kapcsolatépítés, PR) és a könyvtáros küldetését (etika, protokoll) érinti.
Szólj hozzá!