Istók Anna

fotó Kovács Ibolya

 

2002-ben került a Gödöllői Városi Könyvár és Információs Központba. Gazdasági agrármérnök végzettségét informatikus könyvtárosi képzéssel egészítette ki az ELTE-n. Számos feladatkör tartozott hozzá az elmúlt két évtizedben: programszervezés, a könyvtári weblap felépítése és tartalommal feltöltése, közösségi oldalak menedzselése, felnőtt-tájékoztatás, olvasásfejlesztés, könyvtári órák a gimnáziumi korosztálynak, PR, könyvtári marketing és minőségfejlesztési tevékenység. 2013-tól vezetője az intézményben működő Minőségirányítási Tanácsnak, büszke arra, hogy az intézmény volt az első városi könyvtár, mely minősített könyvtári címet és díjat nyert.

2008 óta irodalmi műhelyt vezet Gödöllőn. Rendszeresen tart diákoknak és felnőtteknek is prózaíró kurzust, a nevéhez kötődik a Gödöllői Irodalmi Díj megalapítása és lebonyolítása is. Íróként, költőként számos verse, novellája és három regénye jelent meg. Két uniós könyvtárszakmai projektben is részt vett; Az én könyvtáram EFOP projektben négy jó gyakorlatot dolgozott ki. 2017-ben dániai tanulmányúton vett részt az MKE és IKSZ közös szervezésében.

2018 szeptemberében lett az intézmény igazgatóhelyettese. Minőségirányítási és könyvtári marketing témakörben rendszeres oktatója és előadója a Könyvtári Intézet tanfolyamainak, konferenciáknak, számos szakmai publikációja született a témában.

 

Előadásának címe az MKE 2023. március 29-i konferenciáján: 20 év – 20 ajándék – A gödöllői városi könyvtár innovatív válasza az elmúlt évek kihívásaira

 

A Gödöllői Városi Könyvtár és Információs Központ 2023-ban pályázatot nyújtott be az IFLA x Press Reader International Marketing Award díjra, pályázatának témája: a 2022-es év tematikus programjai, illetve marketingkampánya, melynek a 20 év – 20 ajándék címet adta.

A Covid miatt drasztikusan lecsökkent használói létszám, kölcsönzési statiszikák miatt szükségessé vált egy egész éves marketingkampány, melyhez jó alkalmat szolgáltatott, hogy 2022-ben éppen 20 évessé vált az intézmény. Fő célként a közösség visszaépítését, szeretetmárkájuk felfrissítését, a könyvtár kulturális központként való megerősítését tűzték ki. A hűséges törzs olvasótagság megjutalmazása mellett céljuk volt új használók bevonása, elkötelezetté tétele is. Az előadás bemutatja a komplex projektet, mely számos innovatív, szakmai elemből épült fel, a projekt marketingstratégiáját, valamint az elért eredményeket.

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

  • Ki van jelen?

    Jelenleg egy felhasználó sincs bejelentkezve
  • Legutóbbi aktív tagok

    Oros Sándor profilképe
    Nagy Zoltán profilképe
    Gerencsér Judit profilképe
    Admin profilképe
    Tolnai György profilképe
    Buzai Csaba profilképe
    zondaz profilképe
    Vajda Henrik profilképe